שאלות נפוצות

מידע על העיצובים שלנו- 

ליקטנו את השאלות הנפוצות והנגשנו אותן עבורך כאן. בכל שאלה או התלבטות ניתן ליצור איתנו קשר בשירות הלקוחות האדיב והזמין בשלנו ב0546899564

מהו המבצע הזה ועד מתי הוא ממשיך? 

מבצע כל תכשיט ב150 ש"ח הוא מבצע שהשקנו בעקבות מלחמת "חרבות ברזל". מתוך הבנה כי הלקוחות שלנו זקוקות לקצת שמחה ואור בימים אלה הנגשנו תכשיטים אחרונים במלאי או במהדורה מוגבלת במחיר אחיד של 150 ש"ח.  חשוב לדעת כי רוב הפריטים בקולקציה הזו הכוללת, עגילים, טבעות, שרשראות וצמידים הם אחרונים במלאי. 

קיבלתי שובר של 50 ש"ח מתנה האם אוכל להשתמש בו? 

שוברים והנחות באתר שלנו חלים על פריטים מהקולקציה החדשה וללא כפל מבצעים. מבצע כל פריט ב129 ש"ח מגלם הנחה של 20-60%. ניתן לממש את השובר בסל אחד המכיל גם מוצר במבצע וגם פריט מקולקציה חדשה. 

האם התכשיט עשוי מזהב?

התכשיטים בעיצובינו, מצופים זהב 24 קראט בגימור מט. ציפוי זהב הוא טכנולוגיה מודרנית לעיטוף מתכת בנראות יוקרתית של זהב ובאיכות מצוינת. 

האם התכשיט עשוי מכסף? 

התכשיטים בעיצובינו, מצופים כסף בגימור מט. ציפוי כסף הוא טכנולוגיה מודרנית לעיטוף מתכת בנראות יוקרתית של כסף ובאיכות מצוינת. 

האם מותר להתקלח עם התכשיט? האם הוא עמיד למים? 

אנחנו לא ממליצים להתקלח או להתיז מים ישירות על התכשיטים. המלצתינו היא להרחיק  את התכשיטים מחדרים מרובי אדים וממים בכלל. 

האם יש אחריות על הציפוי? 

אנחנו מעניקים שנה של אחריות על כל תכשיט שנרכש אצלנו. האחריות הינה על הציפוי, על החיבורים אך אינה כוללת אובדן או הרס בלתי סביר לתכשיט. 

האם ניתן לבקש מידה מותאמת אישית? 

ניתן לבקש באמצעות השארת הודעה או שליחת מייל ל info@ nivjewerly.com עם המידה המבוקשת. יש לשים לב, אנחנו נבצע את השינוי בדיוק למידה המבוקשת, באחריות המזמין לוודא כי המידה מדויקת לו. בתכשיטים עם סגירות מגנט שהוקטנו לא תתאפשר החזרה. 

אם אני רגישה למתכות זה יתאים לי? 

אם הנך רגישה למתכות אנחנו ממליצות להתייעץ איתנו בטלפון 0546899564. 

כמה עולה משלוח?

בכל קניה מעל 399 ש"ח המשלוח חינם ויגיע באמצעות חברת השליחיות שלנו עד כתובת הלקוח. 

מתחת ל399 ש"ח מחיר המשלוח מתעדכן בקופה. בכל קניה מעל 249 ש"ח שליח עד הבית בתוספת של 10 ש"ח בלבד. מחיר משלוח שונים בסכומי רכישה מתחת ל249 ש"ח.  

תוך כמה זמן יגיע התכשיט? 

חברת השליחויות שלנו מתחייבת לשירות מהיר ואיכותי של 1-10 ימי עסקים. לרוב הממוצע הוא 2-5 ימי עסקים. בימים אלה בהם השגרה הבטחונית משתנה מיום ליום, יתכנו עיכובים. במידה וחל עיכוב חברתינו מתחייבת לעדכן את הלקוח בהקדם האפשרי. 

אם אני לא מרוצה ממה שהזמנתי, איך אוכל להחליף או להחזיר? 

בטח! במידה ורכשת תכשיט ואינך מרוצה ממה שקיבלת אנחנו מזמינות אותך ליצור איתנו קשר ב054-6899564 נשמח לסייע ולתאם את ההחלפה או ההחזרה בקלות ובזריזות. 

ההחזרות מתבצעות באמצעות חברת השליחויות או דואר ישראל לבחירת הלקוח. 

כמו כן, ניתן להגיע לסטודיו שלנו בסביון, להתרשם למדוד ולקבל ייעוץ התאמה אישית לתכשיט לטעמך. 

כאן בלינק ניתן לבצע את בקשת ביטול העסקה 

יש להעתיק את הקישור בחלון נפרד

https://shopify.com/57756287160/account

האם התשלום באתר בטוח? 

התשלום באתר שלנו מאובטח בתקן ישראלי באמצעות חברת יעד שריג ( HYP) של חברות האשראי בישראל. איננו שומרים פרטי אשראי והזנת פרטי התשלום היא סודית ומאובטחת. 

יש לכם חנות שאפשר למדוד? 

סטודיו המעצבת נמצא בסביון. בסטודיו ניתן להתרשם ממגוון התכשיטים שיש באתר ( אך לא מכולם) ומתכשיטים אחרים שיש לנו במקום. בנוסף, ניתן להתרשם במקום מעבודת עיצוב וייצור ישראלית מקומית.

הסטודיו פתוח בימים א-ה 09:30-15:30 ומומלץ בימים אלה לתאם הגעה מראש ב0546899564

האם אוכל להגיע עם שמלה לאירוע ולהתאים תכשיט? 

בהחלט כן. המומחיות שלנו היא בתכשיטים לאירועים ואנו ממליצות להגיע עם כל הביגוד והאביזרים שנבחרו לאירוע.  

Pre-loader